Vaiko gerovės komisija rūpinasi saugia ir palankia ugdymosi aplinka mokykloje. Vaiko gerovės užtikrinimo klausimus sprendžia remdamasi vaiko interesais.

Vaiko gerovės komisijos sudėtyje gali būti mokyklos vadovas, pavaduotojas ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjas, švietimo pagalbos specialistai (socialinis pedagogas, psichologas, specialusis pedagogas, logopedas, tiflopedagogas, surdopedagogas), mokytojai, klasės/grupės vadovas (kuratorius), karjeros specialistas. Svarstant konkretaus vaiko atvejį, į komisijos posėdį gali būti kviečiami vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) ir mokinys, atsižvelgiant į jo amžių. Gali būti kviečiami ir kiti su pagalbos priemonių vaikui ar šeimai teikimu susiję asmenys ar institucijų atstovai.

Mokyklos vaiko gerovės komisija teikia siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymo aplinkos kūrimo, prevencinių priemonių ir (ar) programų įgyvendinimo, atlieka mokinio pirminį ugdymosi poreikių vertinimą, organizuoja ir koordinuoja mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, mokymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą. Jei mokinio elgesys mokykloje netinkamas, komisija inicijuoja vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, pvz., mokinys gali būti įpareigotas lankytis pas psichologą ar kitą specialistą, dalyvauti socialinio ugdymo, reabilitacijos ar kitokiose programose ir kt. Taip pat komisija atlieka kitas, su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Ši komisija taip pat gali teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų.